Lyckan är gjord.

 
I fredags fick jag beskedet att lägenheten är min! Finally! :) Som jag väntat och längtat, och nu är det äntligen dags! Så himla skönt! Flyttar redan den första oktober, så nu är det jag som hänger på blocket konstant för att hitta lite fynd. Vi har dividerat här hemma hur man ska göra, eftersom jag behöver ny säng, soffa, köksmöbler och soffbord osv. Får väl helt enkelt ta allt lite pö om pö. Livet blir ju sällan som man tänkt sig och just nu är jag bara så glad för att mitt liv tar sig åt rätt håll, vilket är framåt! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Äntligen!! Vad kul, grattis <3

2014-09-30 @ 08:15:17
URL: http://annikaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0