Arbete pågår - välkommen åter.

 
Just nu lever jag i en liten bubbla. Det enda jag gör just nu (förutom jobbar) är: hänger på blocket, spanar in loppisar och har väl i princip flyttat in i diverse möbelbutiker i stan! Jag går och lägger mig med gardiner och vaknar med tv-bänk. Ja ni fattar, det är lite snurrigt och jag är väldigt ivrig, allt ska vara färdigt nu, helst igår om jag fick bestämma. "Du måste ju bo in dig" får jag höra, tjat tjat, bo in sig, jag vet (oftast) vad jag vill ha. Det stora problemet är att man ska hitta sakerna! :) Men ja, jag får väl bo in mig då, och vänta så där lite halvt tålamodigt på att alla pusselbitarna ska fallla på plats. So for know är allt ----> 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0