You better work.

 
Jag har väldigt länge varit på jakt efter ett par riktigt sköna träningsbyxor, men ofta har jag fått gå hem besviken. Nu har däremot lyckan äntligen vänt! I söndags var jag i Växjö och besökte då Stadium där jag hittade dessa byxor. Det jag fastnade för är att dom har färre sömmar än vanliga träningsbyxor och dom är grövre i materialet. Jag kör alltid "böja mig framåt" testet i provhytten, då det är ofta man ser att trosorna syns igenom. Dessa skönheter klarade testet lätt och jag är super nöjd! Nu hoppas jag att Stadium fortsätter med dom här byxorna och ser till att dom även kommer in i andra färger! :) 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LYFTMER

Åh va kul att du har hittat ett par bra träningsbyxor! :D

Svar: Visst är det! Tack! :)
Charlotte Ström

2014-03-28 @ 08:11:41
URL: http://Lyftmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0