Walking down memorie lane.

 
Lite dålig uppdatering den senaste tiden och i vanlig ordning är det tankarna som kommer ivägen, det är märkligt att det ska vara så svårt att släppa vissa saker som skett i det förflutna. Jag hoppas det ger sig med tiden (fingers crossed), jag har inte gett upp så här långt och tänker inte göra det nu heller!
 
Idag har jag iaf varit och fikat med L för att prata om att starta eget! :) Alltid skönt när man kan få lite hjälp och bolla ideér, så nu är mitt nästa steg att ta kontakt med NyföretagarCentrum så får vi se hur det artar sig! Spännande är det iaf! :) 
 
 
 
 
Bilden är tagen ute på Tjurkö från min fotodag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0