Mys- och shoppingdag i Kalmar.

 
Min kära mor och jag bestämde tidigare i veckan att vi skulle spendera söndagen i Kälmar. Sagt och gjort! Dagen startade riktigt bra, solsken! Och den fortsatte bara i samma anda, toppen fynd på loppis (se bild), småplock på Ikea och på vägen hem hittade jag (lite otippat) ett par vårskor på Nävra Skor. Sjukt nöjd tjej säger jag bara! :)
 
Det blev även en liten promenad runt Kalmar Slott (då både jag och mamma har en liten förkärlek för slott) innan det var dags för hemfärd till Rödeby. Toppen dag som jag kommer leva länge på, tack mamma! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förövrigt så känns det bra och veta att jag är gjord av förzinkad tråd och tillverkas i Sverige.
 
Sen att jag är ett diskställ behöver vi inte prata högt om!  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0