Glad tjej säger hej.

 
Borde egentligen stå trött tjej, men jag är så väldigt glad idag! :) Igår berättade en av mina kollegor att hon råkat komma över ett av mina youtubeklipp från min avslutningskonsert, hur stor är sannolikheten? När hon dessutom inte ens söker efter mig utan Jill Johnson, sjukt kul! :)
 
Igår började jag även leta efter resor till Afrika. Känner att det dags för ett nytt äventyr och uppfylla en dröm som jag haft länge, nämligen få se livs levande bergsgorillor i deras naturliga miljö! Plånboket tillåter det, nu ska vi bara ta reda på om chefen också gör det! ;) 
 
Idag stod jobb på schemat och ja allt har flytit på i vanlig ordning! Efter jobbet blev det ett box pass på gymmet och det känns rejält i mina armar, som bara skakar varje gång jag lyfter ett glas för att dricka! Så nu tar jag helg! Imorgon väntar tjejmiddag och två rätters som jag ska stå för. Håller tummarna för att det blir lyckat! :) 
 
 
 
 
 
" Isn't it funny how day by day, nothing changes...
 
But when you look back, everything is different. "
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Spännande! :) Håller tummarna för att du kommer iväg!

2014-02-03 @ 16:11:59
URL: http://annikaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0