Starta eget.

 
Idag hade jag minst sagt en väldigt spännande eftermiddag! :) Fick lite bakläxa då jag har lite olika funderingar, så mitt första steg var att gå hem och bestämma mig vad jag vill göra. Min ena tanke är ju att starta eget som fotograf och mina andra tanke är inom textil. Jag vet ju sen innan att mitt tålamod tryter lite när det gäller textil, då det är väldigt många processer man går igenom innan man har en färdig produkt (ja jag har studerat textil i 1år, så jag vet!) och när det gäller fotografering så går ju allt betydligt smidigare och snabbare, fram med kameran, fota, klart! Jag uppskattar verkligen ärligheten jag blev bemött av, då jag vet att jag är så jäkla bra på att ha lite för många bollar i luften! ;) Så, fortsättning följer. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0