Framtid.

 
Just nu består mina dagar av jobb, planering och framtidsvisioner. Även om jag trivs något oerhört på mitt jobb så vet jag att en del av mig vill mer. Jag har sökt två utbildningar än så länge och ska på torsdag se om det är någon mer som tilltalar mig (rena rama djungeln där ute). För saken är den att, för första gången i mitt liv så rymmer jag inte längre från mitt förflutna. Jag har accepterat det som varit och känner inte längre någon olust. Fantastiskt skönt och samtidigt lite skrämmande. För vad kommer hända nu? Nu kan ju allt bara bli bättre. Jag har redan varit på botten, så nu finns bara toppen. Spännande skrämmande.
Men tja, nu kör vi! :) 
 
 
 
 
 Min söte lille björn i somras! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0