Helgen som gått.

 
 
 
 
I fredags fikade jag med min vän Eric. Här får ni se hans knep om hur man försvarar sig mot ett förbi flygande bi, filten i högsta hugg och en blick som dödar. 
 
 
 
 
Lördagen spenderades först med Katta. Vi började kvällen med lite käk från Kebab House, för att sen avnjuta filmen Studentfesten. 
 
Efter mitt besök hos Katta, mötte jag upp min svägerska Annie för en cider på Fox and the Anchor. Men en cider blir ju aldrig en cider. Bildbevis finns och kommer så småningom. 
 
 
 
 
Söndagen vaknade jag av att denna lilla killen buffade på mig. Eftermiddagen bjöd på bus och lek innan vi åkte hem till mamma och pappa där familjemiddag stod på schemat. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0