Helgen som gått.

 
Fredagen spenderades på jobbet! Började redan kl 06.00 och slutade 16.00, lång dag! Men efter jobbet körde jag ett pass på gymmet, så när jag väl kom hem blev det käk för att sen däcka i sängen! :) 
 
På lördagen blev det frukost med min bror och hans tjej, himla mysig start på dagen! Sen blev det stan en sväng för att träffa min vän Sandra som jag inte sett på år och dag! Hon har precis börjat jobba för ett företag som heter Vemma, som nu vill börja sätta igång en verksamhet här nere, så vi får se hur det slutar! :) 
 
Kvällen blev det en fin middag gjord av ingen mindre än mig själv! :) Kycklingfilé med ett snitt i mitten som man sen fyller med en bit taleggio (italiensk kittost) som är inlindad med serrano skinka. Sen lindar man även filén med serrano, lägger den i en ugnsform, häller lite grädde i formen så att det blir kanske 1 cm högt, häll gärna lite på filén med. Sen in i ugnen på 225 grader i cirka 45-50 minuter. Smaskens säger jag bara! :) Ta gärna ut kycklingen emellanåt för att återigen fösa över grädden med en sked. 
 
 
 
 
Resten av kvällen var det jag och gitarren som njöt av ett vardagsrum fyllt med tända ljus! Harmoni för min själ och väldigt välbehövligt! :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0