Trött tjej säger hej.

 
Inatt kommer jag verkligen sova gott. Gick upp halv fem imorse, för att börja jobba kl 06.00! Efter jobbet blev det till att klippa brorsan inför hans Sthlms visit som äger rum i helgen. Sen vart det hem och packa för att sen åka hem till brorsan igen, ska låna deras lägenhet denna helgen! :) 
 
Slängde i mig lite mat för att sen ge mig ut på en kvällspromenad med min vän K. Efter våran "lilla" promenad på 1h och 45 minuter så var det ju dags för mina sqauts, 130 stycken! Kommer bli fin träningsvärk imorgon! ;) Och nu pustar jag äntligen ut och gör mig redo för sängen! 
 
Lång dag på jobbet imorgon och sen på natten är det dags för lite mingelfotografering! Kommer förmodligen bli fullt ös, då Karlskronas studentbal äger rum imorgon! :) 
 
Så nu är jag som säger god natt till er och hoppas att ni får en toppen helg! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0