Söndag.

 
Haft en riktigt mysig och rolig helg! Fredagen var jag hemma och tittade på filmen "Nära och kära" med Meryl Streep, Uma Thurman och Bryan Greenberg i huvudrollerna. Jag brukar alltid kunna alla mina filmer utan och innantill, men det var så längesen jag såg den, så jag blev faktiskt lite överraskad emellanåt med vissa scener som jag totalt glömt bort! :) 
 
 
 
 
 
 
Lördagen blev det till att lapa lite sol på förmiddagen för att sen spendera kvällen tillsammans med några av mina tjejer! Vi hade det himla trevligt och avslutade kvällen med en utgång! Trots att det var dåligt med folk ute så blev kvällen riktigt lyckad! Mycket dans, skratt och allsång! :) 
 
Vi spanade även på Eurovision finalen och jag får ta och gratulera Danmark till vinsten! Min favorit var däremot Ukrania och deras låt "Gravity"! :) 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag inte gjort många knop, mest suttit vid datorn och lyssnat på musik, då det regnar ute! Får se om det blir till och ta fram löparskorna lite senare för en kvällspromenad, då jag börjar jobba redan kl 06.00 imorgon! Så jag kan behöva en god natts sömn! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0