Seg måndag.

 
Efter en helg full med jobb, försovning, grillning och utgång så kan ni nog lista ut att jag är duktigt seg idag! Det sved rätt bra i ögonen när klockan ringde 04.30! :( Men jag har haft fantastiskt roligt och mysigt, så jag ska inte klaga egentligen! :) 
 
Fredagen var det jobb mellan 10-19, sen var det till och skynda sig hem för att vila inför nattens jobbpass på Statt. Och jag råkade visst somna lite för hårt, så kl 22.15 ringer mamma och lyckas väcka mig, och säger omsorgsfullt: "Du vet att du ska vara på jobbet om ungefär 2 timmar?" Panikslagen hoppade jag ur sängen och in i duscen! Som tur väl var så kom jag i tid! :) 
 
Lördagen sov jag ut för att sen spendera eftermiddagen/kvällen tillsammans med J&Y ute på Verkö för att grilla och mysa vid havet. Super trevligt och testade även ett nytt recept på marinad till min kyckling, kanel och sirap, grymt gott! :) 
 
Sen åkte jag tillbaka till Kalles för att möta upp K&F på Fox and the Anchor, för att avnjuta några cider. Spontana utgångar är det bästa! Och vi hade en riktigt lyckad kväll! :) 
 
Nu slappnar jag av efter kvällens träning med lite gitarr. Jag håller på att försöka lära mig "Free Fallin" med John Mayer! Underbar låt och den får avsluta kvällens inlägg! :) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0