Minnen.

 
Tidigare denna veckan satt jag och kollade igenom gamla klipp från förra året när jag bodde i Kalmar. Det är så läskigt att 1 år kan gå så fort och att det redan har gått 1 år sen jag flyttade hem! För inte och tala om allt som har hänt under detta året! Vinden vänder snabbt! :)
 
Idag har jag iaf skickat i mina kompletteringar för hösten 2013. Hoppas verkligen att mitt snitt höjs lite, jag spenderade inte många dagar i skolan när jag gick i gymansiet, tyvärr! Mycket har förändrats sen dess, idag ska folk vara glada om jag lämnar böckerna överhuvudtaget! I vilket fall får ni hålla tummarna för mig! :) 
 
 
 
 
 
 
 
Sometimes it's hard to follow your heart.

But tears don't mean you're losing.
 
Everybody's bruising.
 
Just be true to who you are. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0