Helgen och första arbetsdagen avklarad.

 
Helgen blev väldigt lugn och skön. Fredagen spenderade jag min kväll tillsammans med chipsen, chokladen och så var vindruvan med på ett hörn! :) Ibland behöver man svulla riktigt ordentligt. 
 
Lördagen blev det middag hemma hos K. Kyckling á la LCHF style, riktigt gott! :) Sen blev det lite smarrig kladdkaka till efterrätt, även den efter LCHF's koncept. 
 
Idag har jag haft mitt första pass på Cityhallen i Kalleskrona och det gick väldigt bra måste jag säga, alla min fingrar var hela när jag kom hem efter en dag i charken! :) Fick även beröm av dom andra tjejerna, kul! 
 
Nu sitter jag här och varvar ner lite till en sjukt skön låt jag hörde på P3, medans jag stod och lagade mat. Den heter "Watch Out For This (Bumaye)" och det är Major Lazer feat. Busy Signal, The Flexican & FS Green. Lite sommar och reggae feeling är aldrig fel på en måndag! :) 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0