Söndag&måndag.

 
I söndags blev det scones bak tillsammans med min kära mor, pappa var med givetvis bjuden, dock närvarande han bara när det var dags och äta upp dom! :)
 
 
 
 
Eftermiddagen spenderades tillsammans med Julia Roberts. Hennes karaktär i "Pretty Woman" är så härlig! :)
 
 
 
 
 
Min gamla teddybjörn fick vara med på ett hörn, då han är bosatt i soffan där jag brukar ligga och kolla på film.
 
 
 
 
 
Min lille vovve tyckte minsann att jag skulle ägna min tid åt honom istället för Julia, så i ren protest la han sig utanför mitt rum.
 
 
 
 
 
Och jag kan till en viss del förstå honom, solen sken på rätt bra. Och vilken hund vill inte vara ute då!
 
 
 
 
 
Idag har städat mitt rum, då det behövde bli lite ordning på torpet, framförallt denna avdelningen då nagellacken stod i en stor klump. Nu väntar gitarren på mig. Ha en trevlig kväll! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0