Ny header?

 
Ja, idag skulle jag laddat upp en ny header, men då jag var för snabb på att ta bort den gamla, glömde jag bort och kolla mina gamla inställningar, suck. Så just nu är jag heada lös. Helgen spenderades på det här viset. 
 
Fredag: 
 
 
 
Egengjord varm choklad när den är som bäst. Den är även mixad med lite kanel, blev himla gott.
 
 
 
 
Coops egna cookies är så sörens goda ska ni veta. 
 
 
 
 
Behövde peppa mig själv då jag numera måste sitta inomhus för en sträckning i fotleden. Så målade mina naglar  blåa, med hjälv av ett lack som jag köpt på Gina Tricot. 
 
 
Lördag: 
 
 
 
 
Spenderades med goda vänner och massa gott. Vi kollade på filmen "Think Like A Man" som jag starkt kan rekommendera till er. 
 
 
Söndag:
 
 
 
 
Idag har jag försökt ordna en ny CV bild, and here's the winner. Hoppas ni haft en toppen helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0