Nostalgi.

 
Idag när jag var ute och promenerade så gick jag förbi min gamla mellanstadieskola och kunde inte låta bli och stanna när jag såg den här lappen på ena dörren. 
 
 
 
 
Jag kommer ihåg så väl när vi skulle ha disco, man ville verkligen att alla skulle komma, även äldre elever som egentligen inte fick komma in. S:et ni ser i mitten var himla viktigt och kunna, skönt och se att vissa saker inte förändrats. Danstävling var ju också ett måste.
 
Harlem Shake är väl vad jag skulle vilja kalla "det senaste" ;) annars tror jag att vi bjöd på ungefär samma underhållning. Å jag måste säga att det var himla mysigt och se den här lappen och minnas tillbaka tider från förr! :)
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0