Mycket och stå i.

 
Dom senaste dagarna har det varit lite fullt upp! Hade en jätte mysig dag/kväll uppe i Kalmar i lördags. Det blev många goa skratt, mycket sång (givet), lite tårar och avslutningsvis värmande kramar. Det var precis vad jag behövde! Man skapar ett visst band och en trygghet när man delat så mycket med varandra, så kärlek till er! :)
 
Och eftersom att jag var på återträff så missade jag melodifestivals finalen för första gången på kanske 10 år, och nej jag är inte ledsen för det! Hade radion på, på vägen hem så fick givetvis höra när Robin Stjernberg vann, gratulera! Idag vill jag däremot dela med mig av Yohios bidrag "Heartbreak hotel". Texten har fått en helt ny innebörd för mig den senaste tiden, så här kommer den! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0