Det som göms i snö kommer upp i tö.

 
Letade efter gamla anställningsbevis i min gaderob igår. Jag hittade inte det jag sökte, men däremot fann jag något helt annat.
 
 
 
 
Tydligen ställde jag upp i Säljö face-VM 1996. Jag önskar det fanns bilder på detta ögonblick, för om jag kan gissa rätt så var säkert mitt ansikte långt ifrån läckert! ;)
 
 
 
 
 
 
Något som även skedde år 1996 var att jag och mina fina fotbollstjejer briljerad på Lyckå cup. Vi visade tydligen prov på fint fotbollskunnande och framförallt så sköt vi mycket vilket lönar sig inomhus, enligt reportern Jerry Nilsson.
 
 
 
 
När man börjar första klass på Rödebyskolan så får man tydligen en sån här fin skrikig neonrosa keps. Frågan är om jag var så här glad när jag fick den, eller...
 
 
 
 
Om jag kände mig grymt cool. Jag hoppas på det sistnämnda. Trevlig helg på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0