Traktor & tacos.

 
Glömde ju berätta att i söndags spenderade jag dagen med mina nya arbetskamrater! :) Vi tog färjan ut till Aspö där våran skjuts stod och väntade, nämligen den här: 
 
 
 
 
 
Det är inte varje dag man får åka traktor släp för att att kunna ta sig fram! :) Dom hade även gjort en fin skylt, som jag inte hann ta kort på, där dom hälsade oss välkomna till fästingarnas ö! Mycket festligt och vi hade en väldigt trevlig kväll med grillning, lekar och en väldigt god tårta till efterrätt! :) 
 
 
Igår och idag har jag varit ledig! Så det blev till att lapa lite sol igår tillsammans med min vän K. Man får ju passa på innan sommarschemat börjar, för sen blir det inte mycket tid över! På kvällen blev det lite tacos och häng på K's balkong! Himla mysigt! :) 
 
 
 
 
 
Jag lovar, hon är gladare än vad hon ser ut ;) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0