30 dagar.

 
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering, har lapat för mycket sol och jobbat så bloggen har kommit lite i andra hand! :) Jag har iaf bestämt mig för att ta mig an en ny utmaning och denna gången blir det 30 dagar utan godis, läsk, chips, kakor, glass m.m. Kommer nog bli tufft eftersom att man unnar sig väldigt mycket gott under sommaren, men skam den som ge sig! ;) 
 
Igår hade jag telefondejt med min vän F, som jag inte har pratat med sen vi slutade skolan förra våren! Två timmar flög förbi som ingeting och jag hade nog kunnat prata i minst två timmar till, men jobb som står på schemat idag, så det fick sängen till slut! 
 
Så dagens låt vill jag tillägna till F och det fick bli "I remember you" med Skid Row!
 
 
 
 
 
 
Trevlig helg! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0