Sommarfest.

 
Helgen som gått har bestått av jobb och sommarfest! :) J&A bjöd på en riktigt rolig kväll fylld av mat, alkohol och givetvis en och annan lek. Mitt lag kom sist, men lika glad var vi för det, då vi bjöds på många skratt under loppets gång! Och det här två bilderna förklarar varför! :) 
 
 
 
 
 
 
 
Vi gick tipsrunda till lekarna vi skulle genomföra och frågan till den här leken var: "Vem är smidigast?" Inte det lättaste och få ner ett gummiband från pannan ner till hakan, så jag var mer än nöjd med min andra plats! :) 
 
 
 
 
En gruppbild var ju med givet! Här har ni hela tjejligan som förgyllde min kväll! :) 
 
 
 
 
 
Och en egobild får man ju inte glömma! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0