Reminder.

 
Ursäkta mina dåliga uppdatering, men det har varit lite mycket den senaste tiden! :) Jobbat, tränat och hängt med fina vänner! Så jag kan glädja er med att mitt liv leker och jag mår riktigt bra! :) 
 
Idag har jag varit ledig, så unnade mig en "ta hand om mig själv dag". Jag har klippt mig, färgat ögonfransarna (bilder kommer senare) myst med E och gått på stan! Himla fint! :) Och på vägen hem fick jag en liten reminder!
 
Jag har en tendens till att glömma bort låtar emellanåt, trots att jag älskar dom över allt annat, så då och då brukar jag plötsligt höra dom på radion och glädjeruset som uppstår i kroppen är helt fenomenalt! :) Ni har garanterat hört den och jag hoppas att ni gillar den minst lika mycket som jag. Här kommer "When Love Takes Over" med David Guetta feat. Kelly Rowland. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0