Glad tjej.

 
Idag har varit en sån dag där jag bara gått runt med ett leende på läpparna och känt att "vad nöjd jag är med mitt liv just nu!" :) Mycket är tack vare mina fina arbetskamrater! Så idag slänger jag ut en liten hälsning till er, ni är underbara! :) 
 
Sen känns det riktigt gutt och veta att jag numera ska bo i en kompis lägenhet medans hon är iväg, så 3 veckors egentid står på schemat! :) Så ikväll är det jag som njuter av tystnaden, för att strax hoppa in i duschen. 
 
En låt som jag lyssnar på just nu väldigt mycket är "Hur länge till" med Vapenbröder. Ett band som faktiskt kommer från Karlskrona. Tyvärr finns inte låten tillgänglig på nätet än, men den spelas för fullt på P4 här i staun! :) Så här kommer bara en liten teaser som finns på Youtube än så länge! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0