Bloody monday.

  
Jag vet att jag brukar tjata om hur mycket jag hatar måndagar och idag tänker jag göra det igen! Idag är nog den största faktorn att jag sovit så dåligt inatt. När klockan stod på 01.00, gav jag upp och reste mig ur sängen. Det är så fruktansvärt frustrerande när man inte kan somna! :( 
 
Och det blir ju inte bättre när man kommer till jobbet och det är lite smått kaos för vi är en man kort! Som tur väl var fick vi iaf en någorlunda ordning på skeppet, fortsättning följer.
 
Nu är det jag som ska vila lite i hopp om att bli på bättre humör, kvällen bjuder på pw med K och sen är det jag som bara ska gå och lägga mig i tid ikväll! 
 
 
 
 
 
Neeej jag är inte bitter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0