6 av 10.

 
Jag är just nu inne på mitt sjätte paket av näsdukar, bara för idag, där emellan har det även varit några servetter vid nödsituationer. Det är jag som numera är Rudolf med den röda mulen och när jag pratar så, ja ni kan nog gissa lite själva hur jag låter, nasalt är bara förnamnet. Vi får se vad morgondagen har och erbjuda, förhoppningsvis mindre snor med tanke på dagens förbrukning av näsdukar.
 
Något som ändå varit väldigt positivt idag, solsken. Detta underbara solsken som spred sig över hela himlen. Fick mig att längta efter våren och sommaren! :) Snart är dom här båda två, tiden går fort, vi går ju in i februari redan imorgon! Därför bjuder jag på en bild från sommaren 2012 när jag var på Öland med mina föräldrar! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0