Right back where we started from.

 
För ungefär si så där 2 veckor sen så började jag hänga med en riktigt skön snubbe, Influensa hette han. Vi hade det himla trivsamt ihop, kollade på film varje dag i soffan, långa sovmorgnar och sena nätter, delade på ett glasspaket eller två. Men efter ett tag så kände jag att han blev lite för intensiv för min smak, så vi gick skilda vägar.
 
Igår bestämde sig däremot Influensa för att komma tillbaka, vilket resulterade i att jag sov bort hela dagen och fick inte i mig mer än par vindruvor. Idag verkar det som att han fattat piken och förhoppningsvis får jag vara ifred resten av detta året.
 
Slänger även in en skön gammal disco dänga med Maxine Nightingale, "Right back where we started from".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0