Lycka.

 
Det märks att man har tränat idag, humöret är på topp och jag är jäkligt pigg, skönt! :) Endorfiner är bra grejer. Jag har även börjat testa att äta mindre bröd, siktar på 1 gång i veckan ungefär och det märks ganska tydligt, man blir inte lika uppsvälld i magen.
 
Snart ska jag sätta igång och fortsätta och knåpa på mitt personliga brev som jag skickar runt flitigt nu när jag är arbetssökande, som det så fint heter. Det är verkligen inte lätt och sälja sig själv och "motivera" varför dom ska välja en. Jag har inga problem med att sälja diverse produkter, eftersom att jag har jobbat inom detaljhandeln, men mig själv, vart ska man börja?! Tacksam för tips om ni har några! :)
 
Dagens låt val är inte det lättaste, känner att jag mest lyssnat på "gamla" låtar den senaste tiden. Men råkade precis hitta en ny pärla. Avicii tillsammans med Ingrosso och Otto Knows, låten heter "LoopeDe".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0