Frisk.

 
Snart så! :) Nu kan jag äntligen andas med näsan igen och går inte längre under namnet Rudolf, skönt! Tänkte jag skulle ta det lugnt i 2 dagar till, sen är det dags för ett styrkepass. Höft och rygg börjar nämligen göra sig påminda om att dom existerar.
 
Helgen har varit lugn och skön! :) Middagsmys i fredags med en av mina bästa vänner och lördagen satt jag bänkad framför tv:n och spanade in Melodifestivalen. Vad ska man säga? Förut tyckte jag det var underhållande och roligt. Nu: mest tråkigt och i vissa fall pinsamt. Sen kan min negativa inställning har med det faktumet att jag lyssnade på en gammal schlager hit, Björn Skifs och låten "Michelangelo", precis innan det var dags för avspark, who knows? Han spelar faktiskt i en annan liga om man kollar in klippet! :)
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0