Alla hjärtans dag.

 
Jag kan inte direkt påstå att jag är ett big fan av "Alla hjärtans dag", och ja jag tänker ärligt erkänna att det är för att jag alltid varit singel. Någon som vet detta, är min kära mamma. Så varje år ger hon mig nånting bara för att. När jag bodde i Skara skickade hon ett kort till mig, nåt år fick jag ett gosedjur, i år köpte hon en chokladask till mig. Och inte vilken chokladask som helst, utan givetvis den med mest kärlek på! Haha, hon är för söt! :)
 
 
 
 
 
 
Nåt som ändå är obligatorisk en dag som denna är en ultimat kärleksfilm. Så det fick bli "The last song" med Miley Cyrus i huvudrollen. Jag passade även på att fota mig själv lite. Två bilder blev riktigt bra, men körde med effekt så det blev lite för mycket olika färger i bilderna. Så därför valde jag att ändra om dom, den ena till enkel svart/vit och den andra till sepia. Blev himla nöjd med resultatet! :)
 
 
 
Orginal
 
 
 
Svart/vit
 
 
 
Orginal

 
 
Sepia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0