Strand 2013.

 
Vilken avslutning jag fick på denna helgen! :) Många skulle nog säga att Strand verkligen levererade i söndags (vilket dom gjorde!) men jag enligt mig så blev kvällen fantastisk tack vare mina fina vänner som jag fick dela detta ögonblick tillsammans med! :) Så stort tack till er! 
 
Nu är det bara en vecka kvar på jobbet sen ska jag ha lite semster! :) Ska bli så himla skönt och få glida runt, slippa följa någon klocka och umgås med vänner och familj! :) Nu blir det däremot lite vila innan det är dags för en promenad och ett styrkepass! :) 
 
 
 
 
 

And I will make sure to keep my distance.

Say, "I love you," when you're not listening.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0