Semester.

 
Det märks verkligen att jag har semester då bloggen stått stilla i över en vecka! Sorry för detta! Jag började semestern med en vecka i storstaun Stockholm! :) Jag har haft det super trevligt! Spanade in Mando Diao på Gustav Adolfs torg och Miss Li på Gröna Lund. Hann även med en dansuppvisning på Sergelstorg, utgång på Patricia och ett litet dopp i Mälaren. Och lite där till! :) 
 
Nu är jag inne på vecka nummer 2 av min semester och det jag har gjort än så länge är sovit och tvättat! Imorgon blir det förmodligen en tur till Öland för att spana in deras Raukar som jag velat se i snart 2 år! Så håll tummarna för att vädret är på min sida imorgon!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0