Sunny sunday.

 
Startade denna härliga söndag med en morgonpromend och ett styrkepass, riktigt skönt! Förkylningen ligger fortfarande i min kropp, däremot var energin på topp så det gick över förväntan imorse när jag satte igång! :) 
 
Söndagar betyder även "jag får äta precis vad jag vill till frukost", jag äter alltid havregrynsgröt annars. Så idag fick det bli filmjölk med banan och vindruvor, knäckemacka och juice. Himla gott! :) 
 
Resten av kvällen ska spenderas med att skriva CV (på engelska) inför Köpenhamn, lika bra och ta fram lexikonet även att jag pratar engelska flytande så glömmer man gärna bort hur saker stavas! :) 
 
 
 
 
Min mamma älskar ost. Så pass att hon emellanåt massakrera den stackarn.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0