Malmö/Köpenhamn/Karlskrona

 
 
Så, nu är jag äntligen tillbaka efter min tripp till Malmö/Köpenhamn! Tyvärr gick det inte hela vägen, utan jag åkte ut i näst sista omgången! Men jag är väldigt nöjd med min insats, då det var min första dans audition, någonsin! Så bättre lycka nästa år! :) 
 
 
 
 
 
En nöjd och svettig tjej lämnade Köpenhamn med ett leende! :)
 
 
 
 
 
Efter min audition fick det bli ett bad med tända ljus! :) 
 
 
 
 
 
Förloraren fick till uppgift att agera hemmafru och baka tacopaj! 
 
 
 
 
 
"Vinnaren" ger tummen upp för min insats i köket! :)
 
 
 
 
 
Efterrätt blev det med! Jordgubbar, passionsfrukt, en klick grädde och riven choklad.
 
Behöver jag säga mer? :)
 
 
 
 
 
Unnade mig även ett grymt snyggt nagellack från H&M.
 
 
 
 
 
Efter Malmö fick jag spendera helgen med denna söta lilla krabat! :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tråkigt att det inte gick vägen denna gång, men du är iallafall en erfarenhet rikare och det är bara att "hoppa upp på hästen igen" :)

2013-04-18 @ 15:42:51
URL: http://annikaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0