LYCKA.

 
Hur underbart är det inte när man går och lämnar in en ansökan och 30 minuter senare ringer dom och erbjuder en sommarjobbb på 35h/vecka! :) Trodde knappt mina öron först och pricken över i:et var att jag körde bil samtidigt så jag lät säkert väldigt frånvarande med! Men hur som helst, tack tack tack tack tack! Denna veckan kunde inte börjat bättre! :) 
 
Hade supermysigt i fredags med mina tjejer! Lördagen vaknade jag och var riktigt seg i kroppen, så det blev en lång sovmorgon för att sen spendera resten av kvällen med den här filuren: 
 
 
 
 
Låt mig presentera min nya stämmare vars namn är Snark.
 
 
 
 
 
Söndagen startade jag dagen med att ge mig ut på Västra Mark för lite intervall träning. Solen sken för fullt och jag längtar tills den dagen när sommaren är här och man kan njuta av denna vackra utsikt ännu mer än vad jag gjorde i söndags.  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

GRATTIS! Vad kul att dom nappade så snabbt men inte så konstigt med en så grymt tjej ;)

2013-04-23 @ 17:16:59
URL: http://annikaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0