Glada dagar.

 
Det känns som allt börjar vända nu. Denna veckan har bara bestått av positiva besked och jag hoppas att detta fortsätter även nästa vecka när jag beger mig ner till Köpenhamn! :) 
 
Och några andra saker som också gjort mig väldigt glad denna veckan är: 
 
 
 
 
Jag älskar fynd och vad är inte bättre än nagellack för 10 kr.  
 
 
 
 
 
 
 
Häromdagen när jag sprang runt i huset med min ansiktsmask på, såg jag riktigt hur pappa tittade snett på mig och tänkte: Vem är du och vad har du gjort med min dotter?  
 
 
 
 
 
 
 
En bild som ledde till att min torra humor uppstod på en gång, försök att det se det ur kamerans ögon! ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Varje gång jag ser denna videon tänker jag hur fantastisk sommaren 2012 var och hur fantastisk sommaren 2013 kommer bli! :)  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0