Mycket information.

 
Ja, det har inlägget kommer innehålla mycket information. För det första blir det ingen flytt till Nyköping, får inte ta lån av Csn för folkhögskola, utan endast för högskola. Jätte roligt och få veta det en vecka innan skolan börjar och när man har till slut lyckats få tag på boende! :( Så det var bara att tacka nej till skolan och studentrum, som tur var så slapp jag betala första hyran.
 
Har spenderat en fantatisk helg i London och träffat min aussie vän. Himla trevligt! :) London föll mig verkligen i smaken, bra shopping, skön atmosfär och god mat! Kommer blir fler framtida besök! :)
 
Jag har även börjat studera på Linnéuniversitetet i Växjö, kunde få tillbaka min plats på en kurs iaf och idag hade vi första lektionen som bestod av att vi övade pulskänslan och rytmiken i kroppen. Vi sprang runt med trumm pinnar och fick göra gester till dom andra i klassen så skulle dom gissa vårat yrke! Himla roligt! :)
 
Sen har jag även fått jobb på Statt som mingelfotograf, skönt med en extra inkomst! :)
 
Det vänder snabbt i mitt liv just nu känner jag, så det blir ibland! :)
 
 
 
 
I don't wanna fall unless i'm fallin for you.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0