Sweetbabygull.

 
Idag ska jag bjuda på en så där mysigt skön reggae låt med Admiral P. Låten heter "Kallenavn", har hört den på P3 några gånger och numera finns den på min Spotify lista. Den här låten får mig verkligen och längta efter sommarn igen, sitta ute och chilla med vännerna, värmen, alla vackra solnedgångar, det är tur den är här snart igen! ;)
 
Jag måste säga att Admiral P får ett plus kanten då tjejerna i videon faktiskt är tjejer med riktigt snygga kurvor, mer sånt tack! För övrigt sjunger han inte "Sweetbabygull" som jag skrivit som rubrik, utan han sjunger "Sweetbabygirl", dock låter det som gull i och med hans norska accent. Så lyssna och njut på den sköna låt och längta lite efter sommarn ni med! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0