Något fattas mig.

 
De två senaste dagarna har spenderats i min säng, då jag vaknade upp med 40-graders feber på onsdag morgonen. Nu känns det däremot som att jag är på bättringsvägen, har till och med varit ute på en promenad, so fingers crossed. 
 
Det jobbiga med att ha feber är att, det känns som att man springer runt och är halvfull konstant. Sen ska vi ju inte prata om det fantastiska kallsvettningar som kommer mellan varven, usch! Nog om det, under tiden jag legat i min säng och känt mig salongsberusad så fick jag ett stort behov att lyssna på en låt med det hederliga gamla pojkbandet a1, problemet var bara att dom tagit bort det albumet på Spotify, suck! 
 
Men skam den som ger sig, jag har idag lyckats leta fram denna dänga, genom lite eftersökningar på Youtube. Jag kommer så väl ihåg när jag hittade denna låten när jag bodde i Skara. Lyssnade konstant på den i en hel vecka tror jag. Jag är nog inte lika kär i den idag, men ibland får man bara den där känslan av att något fattas en. Så här kommer den "It happens every day" med a1. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0