Hösttrötthet.

 
Just nu lider jag av en extrem hösttrötthet och det är så frustrerande! Om jag vilar en stund på soffan/sängen så lyckas jag alltid somna och sover en hel timme. Så nu sitter jag här och letar efter olika tips så jag kan komma i någorlunda form, tentorna börja komma igång nu och det är inte riktigt rätt tillfälle för mig och börja hamna på efterkälke.  
 
Så imorgon är det jag som ger mig ut på jakt efter D-vitamins tabletter och kanske några järn tabletter med, vi får se. Sen får jag försöka skärpa mig med sömnen, i mitt fall sover jag just nu för mycket än för lite. Utöver det så är det inget som fattas när jag läser på olika sidor på nätet. Så håll tummarna för mig! :)
 
Ikväll tänker jag dela med mig av en gammal 90-tals klassiker, en låt jag för övrigt har på ett gammal kassettband som ligger här hemma nånstans. Så här kommer "Now that we found love" med Heavy D & The Boyz feat. Aaron Hall. Enjoy! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0