Mysmåndag.

 
Som jag ofta brukar nämna så är måndagar inte min favorit dag, men den här måndagen har varit himla mysig och bra! Startade morgonen med att tenta av två pianolåtar, sen blev det lunch- och fikamys med min söta olle! :)
 
Sen har jag även bokat in en helkroppsmassage på fredag, då jag fick presentkort i födelsedagspresent, ska bli så skönt! :) Och så har jag även bokat in en synundersökning nästa vecka, har börjat bli lite ljuskänslig i ögonen så har ibland svårt och läsa och titta på tv, plus att den är gratis då jag fick en kupong hemskickad i brevlådan, och det tackar man ju inte nej till, fattig student som man är! ;)
 
Ikväll slänger jag in en mysig låt med The Lumineers som heter "Ho hey". Hört den ett antal ggr på radion och jag blir alltid sådär härligt glad när jag hör den, så här kommer den! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0