Motivation.

 
Finns inget värre än när man har en tenta och motivationen är som bortblåst! Jag kan ackorden i båda låtarna och vet hur dom går, men så fort jag börjar spela så tappar jag allt. Tycker att det låter illa och hittar inte melodin i texten. Jag avskyr såna här dagar, när man vill, men man hittar inte det rätta flowet, även kallat prestationsångest.
 
Så för att försöka koppla bort tankarna lite, sitter jag och lyssnar på "En apa som liknar dig" med Darin från årets säsong av "Så mycket bättre". Den där Olle Ljungström kan han minsann, fantastiska texter. Det behövs idag, och man tackar Olle och Darin, för det ljus som ni just nu skänker mig!
 
 
 
 
Jag är dina drömmar, den som aldrig säger nej. Jag är apan som liknar dig.
Jag är lyxvarianten, färgen i filmen om ditt liv. Jag är apan som liknar dig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0