Lycka.

 
Idag tänker jag ge mig själv en stor klapp på axeln! Jag har idag beställt en klänning till min födelsedag som äger rum nästa vecka, och eftersom att jag kände mig lite osäker på storlek, så drog jag fram måttbandet ur min lilla låda. Det visar sig att jag har sen 2010/2011, tiden jag bodde i Skara och studerade textil, tappat 3 cm över bysten, 5 cm runt midjan och 6 cm över stussen! :)
 
En riktigt skön boost för självförtroende, och väldigt härligt och veta att ens träning ger resultat! :) Det blir till och fira ikväll när K kommer på besök, med något riktigt gott till middag! Nu ska jag ner med näsan i blocket och skriva på mitt paper som ska in på söndag! Sen slänger jag in en skön pepp dänga med Katrina & The Wawes, här är "Walking on sunshine". Trevlig helg! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0