Love is all.

 
Igår fick jag höra några sanningens ord om mig själv. Och jag vet inte vad som var värst, det faktumet att man fick höra det, eller det faktumet att det är sant. Jag ser framemot fortsättningen på denna resa, även om jag samtidigt är lite rädd för förändringen som förhoppningsvis kommer ske. Vi får väl se hur det slutar! :)
 
Hittade igår även en perfekt låt som satte ord för känslan efter det jag fått höra. Och jag har hört den här artistens namn flera gånger och sett att folk lagt upp hans låtar, däremot har jag inte tagit mig tid för att lyssna på dom. Men det gjorde jag igår. Artisten är The Tallest Man On Earth och låten heter "Love is all".
 
 
 
 
Love is all, from what I've heard, but my heart has learned to kill. Oh, mine has learned to kill.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0