1 månad.


Tror det eller ej, men nu är det bara 1 månad kvar tills min kurs på Linné är slut! Tiden går så rysligt fort och jag har ingen som helst aning om vad som händer här näst. Sökte lite jobb idag för skojs skull, så får vi se hur det blir. Hade varit skönt och jobba och tjäna lite pengar, har fortfarande inte hittat "den där" utbildningen som jag vill gå, så känns bäst och ta en paus, så får framtiden utvisa mitt nästa steg. 
 
Just nu håller jag på och testar ett nytt recept, so fingers crossed att det blir succé, för imorgon kommer mina kära vänner hit och firar att jag kommer ännu ett steg närmare 30! ;) Ska bli himla roligt! Musikquiz och lite lekar står också på schemat, och så blir det förmodligen utgång på det med!
 
Ikväll blir det ingen låt (nej jag är inte sjuk!) känner bara att jag har ingen låt som tilltalar mig just nu. Men hoppas ni får en himla trevlig helg! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0