Dålig uppdatering.


Har blivit lite dålig uppdatering den senaste veckan, då min dator har krånglat eller rättare sagt mitt mobila bredband, likså min mobiltelefon. Helt fantastiskt när sms kommer tre timmar senare än vad de är skickade, tack Telia och Halebop säger vi till det! Men nog om det och åter till det positiva! :)

Helgen började med middag på Nivå tillsammans med Katten, himla mysigt! :) Lite trist att Sverige förlorade mot England, men så är det ibland! Lördag morgon blev det tidig uppstigning då jag begav mig till Käälmar för att umgås med As! ;) Lite shopping och mys på stan, en brak middag, film- och sängmys, för att sen avrunda med en liten utgång, kunde inte blitt bättre! :)

Och nu har sommarjobbet dratt igång, haft mina två första arbetsdagar och det mesta flyter på och jag trivs som fisken i vattnet! :) Jobba hela midsommarhelgen vilket innebär fina pengar, det behövs! :) Men imorgon är jag ledig och ska baka jorgubbstårta till min söta bror som fyller år på torsdag! :)




Jag och bror våren 2008 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0