Omdirigering av rum.


Känner att det inte riktigt funkar med inredningen i mitt rum så idag startade jag projekt omdirigering av rum. Som vanligt är jag en sån person som glömmer ta före och efter bilder, men eftersom att jag ändå inte riktigt är färdig med mitt projekt så kommer det bara efter bilder så småningom! :)

Min audition som jag gjorde i söndags gick hur bra som helst, så nu är det bara och vänta på antagningsbeskedet som kommer innan/efter midsommar!

Annars? Njuter av min sista vecka innan sommarjobbet drar igång på riktigt och ska även börja planera min Peace&love vistelse som äger rum den 24 juni till 1 juli, kommer blir grymt! :)





Dagens låt val känns lite otippat (enligt mig själv) men det är nåt visst med den här låten! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0