Summering.


Midsommarafton skulle bli en kväll i lugnets tecken, då jag skulle jobba dan efter. Det blev raka motsatsen, dans på bordet och bakfyllan var ett faktum, men det var det lätt värt. Kvällen bestod även av allsång till denna fantastiska låt:





Så till Peace&Love veckan! Långa arbetspass, men dom har varit fyllda med mycket musik och trevliga människor, så vad gör det om man får jobba från 12 på förmiddagen till 2 på natten! :) Jag har varit på många spelningar och energin är på topp trots en förkylning som lagt sig på stämbanden! :) Bästa låten från festivalen blir nog den här:





Till något lite otippat som skedde på min tågfärd på väg hem till Kalles. Kollar bakom mig och ser en person som en gång i tiden sårat mig så djupt att jag inte visste hur jag skulle ta mig igenom det. Vilken känsla när man kan kolla på personen och sen vända sig om och bara skratta åt hela grejen, för samtidigt så spelar radion den här låten:






Gotta love fate! :) Trevlig kväll på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0