Antagningsbesked.

 
Då står det klart att jag är antagen till Växjö i höst, YES! :) Håller fortfarande tummarna för Nyköping, så får bli till att slänga iväg ett mail i veckan och se hur det går! Annars lockar Växjö väldigt mycket, fick en jäkligt bra känsla av den sångläraren! Så vi får se vart jag hamnar, men det ser ju lovande ut i vilket fall! :) 
 
Ännu en jobbhelg som ska passera! Känner att jag skulle behöva lite nöjes planering i min kalender och än så länge har mina planer för söndag kväll inte gått åt rätt håll, kanske för att det inte är meningen att jag ska åka till Strand helt enkelt, och när jag kollade i mitt schema så hittade jag en annan lucka! Så håller tummarna för att det går vägen då istället! :) Jag är ju trots allt en sån person som tror på ödet! :)
 
Det finns en låt just nu som jag verkligen inte kan sluta lyssna på! Hörde den för första gången på P&L och jag kan inte sluta lyssna på den, fantastisk text och pianot tillsammans med banjon, kontrabas, gitarr och trummor, enkelt men så jäkla bra! Så här kommer den igen! "Dust bowl dance" med Mumford and Sons. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0